ادامه ی زندگی پارت (۲)

Atrina Mohamadian · 18:49 1403/02/05

سلام باز اومدم  

بیرم واسه ادامه 

_________________________________________

اون کیریتو بود سلامی کردم دیدم توی دستش یک کاغذ روزنامه هست و ...

من (راوی ):

آسونا ،( یعنی : ) سلام 

کیریتو ، سلام 

آسونا ، ای چیه توی دستت ؟

کیریتو ، این یکی از سورپرایز ها برای تو هست 

آسونا ، اولین سورپرایز چیه حالا ؟ 

کیریتو ، یادته عالیس توی بدن آهنی هست ؟ 

آسونا ، اره چه طور مگه ؟ 

کیریتو ، خوب یویی می‌تونه توی یکی از اون بدن ها باشه و من از هیگو خواهش کردم و اونم ساخت و یویی می‌تونه با ما زندگی کنه .

آسونا ، واقعا یعنی می‌تونه غذا بخوره و... 

کیریتو ، اره 

آسونا ، اما صبر کن پیشه ما ؟ 

کیریتو ، اره البته . ما میتونیم ازدواج کنیم .

آسونا ، اون وقت چطوری ؟

کیریتو اون کاغذ روزنامه را نشونه آسونا داد و گفت   کیریتو ، بگیرش و بخوان .

آسونا نگاهی انداخت و...

در روزنامه : ( هنوز هم منم ) 

خانم یوکی و آقای یوکی برای همسر آینده ی دخترشان یعنی آسونا یوکی داوتلف انتخاب می کنن باید شخص های معروف باشند .

این انتخاب در روز ... ( پس فردا ) اتفاق می افتاد .

آسونا ، وای نه این طوری نمیشه باهم ازدواج کنیم که ؟ 

کیریتو ، برعکس من معروفم به دلیل این که قهرمان و کمک کننده در ساخت فلاک لایت( درسته یا نه ) هستم  . پس میتوانیم باهم ازدواج کنیم اگر تمام داستان هارا بگیم امکان داره بتونیم ازدواج کنیم .

آسونا ، پس یعنی ممکنه که ما یک خانواده ی خوب بتونیم درست کنیم ؟ 

کیریتو ، اره 

آسونا ، خب این ممنون این دوتا سورپرایز خیلی خوشحال ام کرد . حالا میتونم یویی را ببینم ؟ 

کیریتو ، نه این که یک خانواده بشیم یک سورپرایز بود هنوز مونده . بعد از گفتن دومی اره 

آسونا ، چی ؟ پس بگو دیگه چیه ؟

کیریتو ، خونمون را پیدا کردم درست مثل خونه ی توی بازیه و خریدم. میتونی بری اونجا و یویی هم همون جا هست . 

میتونی وسایلت را جمع کنی و به مامانت بگی تا سه یا بیشتر پیشه دوستت میمونی و بیای تا وقتی که ازدواج میکنیم این جا باشی منم میام همین جا پیشه تو و یویی .

حالا بریم پیشه یویی و خونمون ؟ 

آسونا ، 🥹 ممنون (بریم ) ( این قسمت بریم را با گریه ) 

آسونا: 

رسیدیم خونه رسیدیم خونمون تا یویی را دیدم رفتم بقل او و گفتم ما بلاخره خونواده شدییییم ☺️

و یویی ، اره بلاخره 😊

یک دفعه صدای زنگ اومد 

زینگ زینگ خدا کی می‌تونه باشه ؟ 

رفتم دم در و در را باز کردم که دیدم 🤣 

باورم نمیشه اون ...

_________________________________________

شرط ندارم فقط ۲ تا کامنت 💬

🗨️⬅️💬

ممنون❤️‍🔥